Jag har sådan längtan efter jul och det har jag haft sedan i mitten av Juli. Alla tycker jag är helt koko men jag älskar verkligen julen, även fast min pappa gick bort så pass inpå den. Redan den 25 december förra året så började jag planera för nästa års julklapps inköp. Och vet ni vad! jag är redan färdig med julklapparna. Jag vet redan vad jag ska ge till alla (förutom till Jonas) och det kommer inte bli direkt jätte dyra klappar. De ska i alla fall beställas i november så jag kan fixa och dona.. Mycket spännande må jag säga och till råga på allt så blev jag sugen på pepparkakor när jag skulle tanka bilen.











Ser det inte alldeles för underbart ut ...
Men det är tack vare min familj som gör julen så otroligt vacker och bra!


Jag älskar dem*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

Jag håller med dig. Jag har också en otrolig längtan till Jul. Men jag bli lite besviken då vi inte får någon vit jul:( DE är ju då som verkligen man får jul känslan , stämman och allt blir så mysigt. Jag älskar att gå ute i snön när de är vit och kramsnö och inte massa slask. De är så mysigt. Jag hart längatt efter att få gå mina familje runder i den vita snön med mitt barn och förhoppningsvis med Tobbe också:)



Jag hade blitt jätte glad om jag vaknat upp imorrn och de varit November, fullt med snö ute utanför fönstret , frost på bilarna och jjulstakar i varje fönster man kunde titta ut igenom. Gud vad jag längatr:) Mern julklappar har ja ej fixat, tänkte ta de i Oktober då vi ska till Ullared:)



2009-08-28 @ 09:44:51
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0