Hur kan det komma sig att jag alltid får lust att städa och har ork när klockan börjar närma sig tolv på natten? jag fattar inte det. Innan dess har jag varken lust eller ork. Sitter här helt dunder trött med en liten prinsessa i knät (Linneá) och ska snart ut med Ella. Jonas är inte hemma för han är och spelar golf med Robin. Har så tråkigt och borde egentligen städa! Började för en liten stund sedan med att damma och torka av tv bänken och hyllan ovanför den men nu då?! Dammsög gjorde jag igår eftermiddag så det gör jag inte idag (dammsuger varannan dag). 

Igår var jag och Jonas äldsta syster och hennes ena dotter på "The Studio" inne i Göteborg och blev fotade. Våran fotograf trodde jag var Jonas systers dotter också, trodde jag skulle skratta ihjäl mig när hon berättade det. Sen när vi skulle få se våra bilder va han som visade dem tvungen att kolla mitt födelsenr. för att inte säga något dumt som han sa. Jag ser alltså ut att vara mycket yngre än 21. Jätte fina bilder blev det i alla fall.

Har också suttit och kollat på hemnet efter hus här omkring men har inte direkt fastnat för något förrän idag. Huset har legat ute ett bra tag men har inte direkt kollat på det ordentligt, jätte sött litet hus inte alltför långt ute på landet eller härifrån, så vi ska åka och kolla på huset halv sex på torsdag kväll. Tror inte vi kan köpa det med tanken på banken men det är alltid kul att titta.

Nepp nu behöver min stora pälsboll ut och kissa! hoppas inte det dröjer för länge innan jag får tid, lust och ork för att skriva här igen ^^

Ciao*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

När får man se bilden ni 3 tog tillsammans:)

Hoppaas ni hittar ett hus snart gumman:)

Allt bra med dig annars?

kramis

2009-08-20 @ 06:40:15
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0