Ja inte var det någon sol semester inte utan jag följde med Jonas till Oslo fram och tillbaka idag. Så nu sitter jag här mitt i nassen och är jätte tlött. För jag som alltid brukar kunna somna i lasbilen har inte kunnat det på något vis alls, det som känns så rogivande att somna till allt skumpande, men nej då inte idag inte. Mina ögon ville bara sova men resten ville då inte sova, frustrerande är vad det är eller var rättare sagt.

Nae nu ska jag lägga mig för imorn börjar mitt NYA liv! Jag ska upp kl 08.00 imorgon för att äta havregrynsgröt och någon frukt till för att sedan gå en promenad med Pellan. Näst efter det så börjar det tråkiga; tvätta, städa, gå in till Nödinge med en massa CV och hoppas på ett framtida jobb, ut med Ella och laga mat.

Ja käre min tid det blir bara att borsta tänderna nu för att krypa till kojs alldeles strax!

Natti natti 

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0