Nu har vi kommit in från vår "långpromenad". Den blev visserligen inte så jättelång ändå men vi vart ute i ca 1 timma i alla fall och det var inte så kallt ute som jag trodde, väldigt skönt väder faktiskt. Kände att jag blev hemskans trött när jag satte mig här vid datan så funderar på att lägga mig i sängen med lillan och vila ögonen ett tag innan jag ska till mitt förskräckliga jobb (mår dåligt bara jag tänker på det) Nej ucsh och fy ska inte tänka på det mera.. Här kommer ett par bilder från det vi var ute




~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina & soffipropp!

Hihi



Det ser nästan ut som pillan har dansat balett och gjort en åtta i sanden! :P



Hon är duttig eran snutta och vacker som få!



Kram.

2009-04-15 @ 11:38:02
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0