För ca. en timme sen kom vi hem från agilityn, mycket roligt och trevligt. Alla pratar så fint om våran tjej. Vi körde fast lite i början då hon inte ville springa igenom tunneln men så snart hon förstod att jag var på andra sidan och att hon nästan hela tiden fick godis så löste sig allt.


Bilden är sen avslutningen innan påsk

Nu när vi är hemma så kollar vi på Grey´s Anatomy på kanal 5 ÄLSKAR den serien!! Längtar verkligen tills säsong fem kommer ut på box. Aja nu är reklamen slut i alla fall.

C ya

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

joda med mig är de bara bra, sitter och lyssnar på rally=( själv?

kram

2009-04-23 @ 06:12:02
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

Det är lungt! Jag förstår dig, jag har sama problem med min sambo! Han är dator beroende och spelar world of warcraft hela tiden så de känns som att han glömmer mig. Men ja hoppas han växer ifrån de cp spelet snart=)..Magen lever sitt eget liv, men ja överlever:)

kram

2009-04-23 @ 12:38:07
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0