Nej att gå upp kl 08.00 som jag hade tänkt mig gick bara inte (jag somnade inte förrän kl två inatt), så låg kvar i sängen till kl halv elva. Frukosten blev i alla fall havregrynsgröt jag gjorde dock lite väl mycket bara så orkade inte äta upp. Prövade också den "nya" mjölken idag också "Låg Laktos" får se hur min lilla mage mår efter att den mjölken är uppdrucken, vet inte om det är mjölk som får min mage att göra så ont eller va det är och jag tänker inte gå till läkaren så de får kolla upp det. Ja inte än i alla fall.

Nu ska jag skyffla in en massa tvätt i maskinen, så får vi se vad jag hittar på sen

Ciao

Åh denna underbart fina bilden satt Jonas och gjorde igår. Duktig han är och så vacker den är!! 



~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

du ska inte skämmas för att gå i mysbyxor de gör jag ofta och de är skönt, för då är de inget som sitter åt och man ser inte fläsket=)

Får man fråga hur gammal du är?

Din tur kommer nog snart ska du se=)

kram gumman!

2009-04-21 @ 15:12:58
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Carina & soffipropp!

Go´kväll!



Jag jobbar bara dag denna veckan, sen är det tillbaka i gamla vanor..kvällstid igen :)



Du, om du har några speciella bilder på dig/er som du vill skall vara med i headern för bloggen så kan du skicka dom till min mail pekar på adressen Samt skriv gärna vad du har för önskemål om färger och dyl :D



När jag får lite tid över skall jag titta på att hjälpa dig få en fin header..om du vill alltså.



Kram o ha det bäst!

2009-04-21 @ 17:56:45
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Krigge

Riktigt snygg! Inte visste jag att han kunde photoshop?!!?

2010-06-05 @ 12:32:47
URL: http://www.kristinasscrapbooking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0