Jag kunde bara inte låta bli att skratta rakt ut! För ca. 10 min sen så skulle jag och Ella ut sista promenaden innan läggdags, hon satte sig ned som alltid medans jag tog på mig mina skor och jacka. Precis när jag ska ta min jacka från hängaren så hör jag plötsligt en stor PRUTT!! Ella la av världens fjärt. Precis sådana som vi människor kan göra. Hur som helst så kunde jag inte låta bli att skratta när jag såg hennes chockade min för att sedan komma ut ännu mera pys ljud där bak, lilla skruttan bara tittade på mig helt undrande och tänkte säkert - Var det verkligen jag som gjorde det där ljudet?  Ja jösses vad jag skrattade (skrattar till och med nu när jag tänker på det)

Nu väntar vi bara på att Jonas/husse ska komma hem så vi kan krypa till kojs alla tre eller ja fem men katterna sover ju faktiskt utanför. ^^


Gammal bild på mig.. (Ser ut så när jag får skratt anfall)


Go´natt på er alla glada!!




~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0