Ja idag tycker jag allt att jag vart duktig..än så länge... Jag gick upp HALV nio!! Det är faktiskt rätt tidigt för att vara mig (då jag brukar börja jobba emellan 10-12 på dagarna eller i vissa fall senare) Jag skulle i alla fall skjutsa min granne till stallet men så kom hon och ringde på precis när jag tänkte gå upp och sa att jag inte behövde skjutsa henne. Men eftersom jag redan var uppe så var det lika bra att åka till vetrinären för att köpa hundmat och P-piller till Linneá. Där fick jag ett recept och så "beställde/bokade" jag en tid för Ellas HD röntgning och vaccination för båda katterna på min OCH Linneás födelsedag den 27 maj.

Efter det åkte jag in till Nödinge för att hämta ut P-pillrena åt Linneá men eftersom vetrinären hade glömt att skriva datum (och så var det nånting mer) så fick jag dem inte. Jag gick i alla fall in till djuraffären och köpte två märgben till Ella och kattsand till katterna och nu måste vi åka in till Nödinge igen för att hämta pillrena (fick hämta dom kl elva sa hon)

så herrå!

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0