Idag har det gått riktigt bra på jobbet, ingen som man direkt har blivit irriterad på fast å andra sidan har jag varit ute i matsalen och städat och jag har faktiskt stått i disken. Mycket bra och SOFT!!

 Men nu är jag i alla fall hemma och ska snart gå ut med pajken och Ellan skrällan och leka lite för att sedan göra lite mat, vet ej än om det blir grillning eller om det kanske blir köttfärspaj med tsatsikisås till (har visserligen inte köpt någon gurka) Vi märker vad och hur det blir.

Jag glömde berätta en sak igår. Innan vi ens åkte till våra jobb igår så kom grannen in med en skål jordgubbar. Han hade försökt att ge en gubbe till Ella ute i trappuppgången men hon gillade inte konsistensen och smaken så hon spottade ut den sa han när jag skulle ge henne en när de kom in. Ja Jonas hade varit ute med henne precis alltså.. Hon tittade på mig och tog sedan tag i gubben och käkade upp den! Både Jonas och Fidde (som grannen kallas) kollade på varandra och skakade på huvudena. Ella såg ut att tänka så här - Säger mamma att man kan äta den så kan jag minsann äta! Det slutade med att det bara hängde dreggel från hennes mungipor. Det blev nog kanske lite väl syrligt för stumpan men gott tyckte hon att det var och jag fick minsann inte många kan jag tala om.

Ja och efter jag kom hem ifrån jobbet igår så cyklade jag ner till Shell för att köpa helg snacks och efter det så har jag så otroligt ont i mitt arsle nu för sadlen var så grymt hårt att sitta på och ett benigt arsle och en hård sadel ja det hör ni ju själva att det slutar bara med att det kommer att göra ont, och så blev det också. AJ! säger jag bara..

Nej nu väntar lillan på att få gå ut.
Tjingeling badring! 




Mammas dreggelmaja





~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina & soffipropp! (Zita alltså) =)

Tjoo!



Kan lova jag fick skratta gott när jag såg bilderna på dräggelfia där... vi har en här hemma oxå. Tur man är ute mycket då det nästan forsar ur munnen på lillznoppan :D



Ha en bra söndag!



Kramen!

2009-04-19 @ 09:57:26
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0