Skulle ju kunna tro att det är någon av tjejerna som har ont i magen men det är det inte.. Det är jag. Har haft ont sedan i torsdags och har i stort sett blivit värre för varje dag. Vet inte vad det är för fel på den riktigt, ligger ungefär som ett bälte från sida till sida, från livmodern upp till naveln. Känns precis som en blandning av håll, när en prutt sitter inne eller när man är så där jätte hård i magen när man verkligen vill gå på toa men inte kan. Men grejen är den att jag kan gå på toa, jag kan fisa men det försvinner inte för det så imorgon förmiddag blir det ett besök hos MVC så ska de kolla så min hormonspiral sitter som den ska och så att det inte är någon infektion som spökar. Ska bli skönt att äntligen få detta kollat men fy attan så ont jag har!! Inte så jätte trevlig läsning för er kanske men ja min blogg *blink*.. 
 
Fick förresten en lånebil från verkstaden eftersom de ville hålla kvar den å se vad som är fel på den så nu hoppas jag inte att det kommer kosta ett par tusen till. Hoppas verkligen den blir klar tills imorgon för sen är det minsann blocket som gäller för vår "pärla". Bilen har varit helt grym och är så otroligt skön att köra när den väl funkar, detta året har den krånglat lite väl mycket för oss plus att den är för liten för oss nu med två barn och en hund. Ja vi har en kombi men vagnen får precis plats bredvid buren i bagaget och sen sitter tjejerna på varsin sida i bak så ni kan ju tänka er hur mycket plats vi får över om vi ska åka iväg (får inte ens med oss allting) 
 
Nu blir det sängen så vi alla orkar upp imorgon. 
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0