Dagen idag har gått rätt så snabbt faktiskt, mycket skönt måste jag säga..
Började med att Novalee kom in till oss halv fem imorse (mer av det tack älskade unge!) känner mig väldigt utvilad när hon kommer in vid den tiden fast jag då bara fått sova i fem, sex timmar. Hon fick i alla fall ny blöja och välling och sedan sov vi till halv åtta igen. Efter det har hon varit helt överjävlig hela dagen! Trotsat och skrikit så mycket hon bara kan men har även haft sina mysiga stunder också såklart.
När jag lämnat av henne vid dagis gick jag bort för att ta soprummet och papperskorgarna på gården så när det var färdigt hade jag faktiskt tänkt att gå in och fortsätta med städandet här hemma men så satt grannen på trappen så gick bort och pratade med henne lite och blev bjuden på både fika och lunch, sen var det bara att hämta hem hjärtat igen. Men som sagt vi har bråkat i stort sett hela dagen idag jag och Novalee men när läggningen väl kom gosade vi järnet istället och hon somnade fort.
Blev tyvärr ingen fika hos svägerskan idag så vi tar det nästa vecka istället. Längtar så tills imorgon då jag ska till MVC igen och jag hoppas det är bra nyheter hon kommer med.

Ska nu alldeles strac sätta mig och kolla på Greys med min älskade man (om han nu kan bli färdig någon gång med banan han kör på tv-spelet vill säga..)

De senaste två månaderna har vi faktiskt haft det jätte bra tillsammans, när vi fått egentid på kvällen ihop eller en liten var för sig. Vi bråkar inte alls lika mycket längre tycker inte jag speciellt inte eftersom vi nästan höll på att separera för ett par månader sen. Men vi pratade mycket om allt så nu känns allt bra, lite små gnabb hit och dit hör ju till men vi blir snabbt sams igen efter det där stora bråket vi hade för ett tag sedan.

Hm inte så jätte sammanhängande text kanske men jaja..
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Jobbigt med bråk :/ Kanske blir jobbigt sen igen när den lille föds, är ju en sån stor omställning o du kommer ju vara helt slut efter förlossningen ett litet tag o behöver vila upp dig, det går ju inte på en handvändning. Vi hade det lite jobbigt då när P föddes för det blir ju så himla stor omställning när man får barn o dessutom ett till barn. Men nu är allt frid o fröjd. "Alla" säger att de sista månaderna av graviditeten o de första månaderna efter är det måååånga som har det struligt för tjejerna är så fulla av hormoner o tänder till lätt medan killarna inte riktigt förstår hur vi tjejer faktiskt mår/känner/har ont. Klart man pratar med varann men har man inte varit gravid kan man aldrig föreställa sig hur det är, om du fattar. Ni fixar det. <3

2012-05-15 @ 21:01:57
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0