Idag har Novalees ena tjejkusin fyllt åtta år och det firades såklart med ett kalas. Jag följde aldrig med för jag orkade verkligen inte höra några kommentarer överhuvudtaget om min mage eller om Novalees mat ätande. Trött på allting idag känner jag eller ja inte bara idag är så trött på detta nu så det finns inte men det var inte det jag tänkte skriva om utan om att Novalee fortfarande inte har somnat och då kom ändå Jonas och Novalee hem vid åtta tiden! Blir tyvärr inga fler kalas för henne på ett tag nu känner vi, då hon har så svårt att varva ner efter en riktig lekstund med kusinerna och nu när det börjar bli så varmt också, dessutom somnade hon i bilen på väg dit också sa Jonas så även där sabbade det hennes sovrutin så här på kvällen + att de åt tårta så hon har fått en sjuk sockerkick av den! Så nej tyvärr kommer hon inte kunna gå på fler kalas som är så "sent" i så fall får det bli att man åker dit säger grattis, ger presenten och får åka hem inom en halv timme, timme.

Hon borde egentligen vara riktigt trött eftersom hon har varit ute i stort sett hela dagen och lekt med grannbarnen och kusinerna men icke!

Nu håller vi henne uppe tills vi själva går och lägger oss i alla fall.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Petra-tvillingmamma

Jag tog den lilla, kände att den stora skulle bli för mycket i mitt vardagsrum. Dock gillar jag den stora bättre, men inte hos mig =)



Åh jobbigt när en liten grej kan rubba så mycket =( Hoppas hon får en god natts sömn iallafall!

2012-05-20 @ 22:42:57
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0