Mådde skit igår när jag vaknade men trodde det berodde på att jag var hungrig. Blev inte bättre utav någon av gångerna jag försökte äta och tillbringade mestadels av tiden under gårdagen inne på toan. På kvällen så fick jag helt och hållet svaret, jag har blivit magsjuk men spydde inget mer under kvällen och fick i mig en till skorpa och blåbärssoppa vilket resulterade i en grymt jobbig halsbränna istället. Har sovit till och från inatt pga av den dumma halsbrännan och vaknade förvånansvärt pigg för två timmar sen men efter frukosten blev jag så trött och svag i kroppen igen så känner att jag orkar inget idag heller men hoppas på att tillbringa dagen på toan i alla fall. Hela kroppen känns som att jag är bakis och jag tycker inte alls om den känslan. Usch å fy! Novalee behåller jag hemma under morgon dagen för att inte riskera att smitta ner några barn på dagis.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: mammasiri

Sv: en babybox får man ju från babylnd/babyproffsen... Sen kan man få en från apotekagruppen.. Om man gillar salu ansvar (försäkringsbolag) på facebook kan man fylla i nått formulär där man får ett litet paket... Sen finns de en butik i sthöm(sollentuna/häggvik) som heter Big Baby och där fi k jqg ett jättefint babypaket :) gillar man MAM på fb så får man en gratis napp också :)



Skickat från mobil

2012-03-12 @ 10:54:34
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0