Är just nu i Falköping hemma hos min lilla mamma och hälsar på med flickorna fram tills på onsdag (började skriva detta inlägg i förrgår). Jonas är hemma och har egentid med Ella. I lördags när vi kom hit åkte vi hem till min kusin och hans lilla familj och hälsade på. Det var mycket trevligt att få träffa dem igen och deras lille son hade vuxit så mycket sen jag såg honom sist men då var han ju visserligen bara två veckor gammal också och nu är han snart fem månader. Novalee och deras son Jesper lekte på så Novalee var helt slut när kvällen sen kom, tyvärr hade jag ju lämpat av både Haylees och Novalees blöjpaket hemma hos mamma innan vi åkte hem till Morgan och Karin och självklart tog Haylees blöjor slut så vi fick åka hem tidigare. Även min farbror och hans fru kom dit också, var så längesen jag träffade dem så det var jätte kul att de kom.
Väl hemma hos mamma igen åt vi lite och sedan promenarade jag och tjejerna upp till ett par kompisar som bor på gatan ovanför mammas så där var vi i någon timme också men sen blev stora hjärtat så trött så vi gick hem så hon fick välling, ny blöja och pyjamas.
I söndags åkte vi ut till mina gamla hemtrakter i Åsle för att kolla på kossorna hos pappas gamla grannar men de var inte hemma och Novalee somnade i bilen så vi åkte förbi mitt gamla barndomshem och knackade på, de var hemma så vi fick se på pappas otroligt omgjorda men fina hus. Hade jag haft en massa pengar så hade jag banne mig köpt det huset och haft det som sommarstuga. Sedan åkte vi ut till pappas grav jag, mamma och flickorna och satte blommor i deras vas men Novalee tyckte vi kunde ta med oss blommorna tillbaka, när vi var där så stod kossorna på andra sidan stenmuren så lyckan var total för hjärtat så hon ville inte ens gå därifrån sen.
När måndagen sen kom åkte vi ut till Kinnarp igen fast denna gång till mina faddrar, presentshoppen och gula huset där jag köpte tyger och massa annat. När kvällen kom åkte jag hem till en tjejkompis och blev tatuerad av hennes kille och jag blev så otroligt nöjd!! Nästa helg är det Crusing och då är det älsklings tur att få bli tatuerad av honom.
 
 
Idag däremot har vi i stort sett tillbringat hela dagen i Floby hos min älskade vän Mia med familj. De stora barnen varvade bråk och lek medan jag och Mia försökte sy sittdynor till våra vagnar. Det gick mindre bra för min del då jag skulle sy fast kantbanden men det fixar jag till när jag kommer hem. Hemma hos mamma igen fick vi blåbärspaj som var himla gott!! Men imorgon blir det till att åka hem till pappan igen, så vi saknar honom!
 
 
I fredags var grannen över hos oss och jag gjorde nagelförlängning på tre av hennes naglar så de blev i samma längd som hennes riktiga och jag hoppas de håller ett litet tag på henne så de inte trillar av det första de gör. Blev något kopiöst sugen att göra på mig själv igen men det får vänta tills vi kommit hem eller efter kolmården besöket till och med.
 
Hoppas ni har det trevlig!
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0