Ja nu var det ett himla tag sen jag skrev något igen.
Hade en mycket trevlig juli månad tillsammans med min fina familj som vi bland annat spenderade på Kolmården, i Falköping och bara här hemma.
 
Kolmården vistelsen var helt underbar, men vi insåg när vi var på delfinshowen att nästa gång vi åker dit får Haylee vara minst fyra år för Novalee tyckte inte alls det var kul att sitta still och titta där, så nästa gång vi åker dit blir om fyra eller sex år och då ska vi även ha objektiv till vår kamera också.
 
I helgen som gick var vi uppe i Falköping igen men denna gången med hela familjen, där vankades det cruising och promenad på ströget för att titta på de fin fina gamla bilarna. Tyvärr var vädret helt pissigt men hade riktigt tur att det var uppehåll när vi väl var ute och vi träffade även lite bekanta också. På väg hem till mamma igen så köpte vi pizza och Novalee fick för första gången en egen. När Jonas och tjejerna väntade på mig utanför pizzerian så var det en idiot som gasade på som fan och Novalee blev så rädd att hon bara satt och darrade efteråt, finns många bra raggare men så äckligt mycket sviniga fulla raggare som bara förstör också vilket jag tycker är väldigt tråkigt!
Dagen efter packade vi ihop alla våra grejer och Novalee följde med mamma/mormor och Mats upp till djurparken och kikade på djuren där medan jag och mina andra tre hjärtan promenerade bort till Liza där Jonas blev tatuerad. När han väl blev klar så åkte vi hemåt igen. Svängde in till Överby för att få ett muminglas från barnmenyn på MAX men självklart var de slut när vi väl kom dit så vi fick en ful gul frisbee istället som Ella gjorde sönder på tre röda. 
 
Sen dess har vi varit hemma och vi har grillat med grannarna tre dagar i rad så både jag och Jonas lyckades bli förkylda när vi satt ute så länge. 
 
Just nu är det väldigt tyst och tomt här hemma då våra grannar tog med sig Novalee till Borås djurpark över dagen så nu sitter jag här med en sovandes liten tjej bredvid mig och Ella ligger inne i sovrummet och sussar gott hon med. 
 
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Renata

Låter son ni haft det mysigt! Kul att höra ifrån er igen :) kram

2012-08-03 @ 11:45:47
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Zandra Svantesson

Ja, Ullared är kul! =) Nice med mattan! :) Hur bor ni nu förresten- lägenhet/hus? :) Hoppas ni hade en toppendag på Kolmården! <3 :)

2012-08-04 @ 08:00:37
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0