Gick och la mig halv tolv igårkväl, förstår verkligen inte varför jag inte kan komma i säng tidigare! Men somnade förvånasvärt fort och vaknade till vid tre tiden, gick på mitt vanliga nattliga toabesök och sedan la jag mig igen och ingen Novalee hade kommi feukt in till mamma och pappa. Vaknade till flera gånger, vred och vände på mig för det är så fruktansvärt varm jämt när man ska sova och inte hjälper det med öppet fönster heller. Hur som så vaknade jag av att Novalee kom in till oss klockan sex, rätt så pigg och klarvaken är jag men Jonas gick upp med henne och de båda la sig i soffan och kollar nu på Bamse, jag blev beordrad att lägga mig och sova en stund till igen och det tackar jag inte nej till! Så god morgon, god natt igen.. kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Petra-tvillingmamma

Tror nog att man ska njuta av att barnen kommer in och lägger sig... jag menar, det kommer dom inte att göra för evigt!

Så när flickorna kommer in och lägger sig hos mig på natten och kryper tätt intill och sen somnar, då njuter jag som mest! Underbart. =)



Jag är väldigt öppen av mig så man kan fråga mig nästan vad som helst.

Ja det är bara flickornas "pappa" som inte vill träffa dom. Ja och en av hans systrar och en av hans brödrar.

Han har som sagt aldrig träffat dom och verkar inte vilja det heller.

i 1 ½ år har familjerätten och advokat försökt få honom till att göra dna test och skriva på papperna. Han vägrar. Så just nu försöker advokaten få det till rätten osv.

Ganska jobbigt, men det är hans barn och det kommer han inte undan med.

Han var vuxen nog att ha sex ju..

2012-04-22 @ 21:49:21
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0