Kan ofta längta tillbaka när jag var liten, då sommarn var som den skulle och vintern som den skulle. Man var ute och lekte hela dagarna i ända även om det var regn och åska och föräldrarna ville att man skulle komma in. Så mycket fantasi man hade då. Jag och min kusin var ofta i träsk/sumpmarker och lekte, inne i skogen, på åkrar i ladugårdar ja ni fattar. Det känns inte som att barn idag gör dessa grejer lika mycket längre.
Är många gånger jag känner att jag vill flytta upp till Falköping igen för att få den där landet känslan, helst av allt hade jag velat ha min pappas fina hus och bott där ute i Hovmene men det kommer ju tyvärr aldrig att ske.
Sen vill jag inte flytta härifrån heller eftersom jag har fått så många kompisar här omkring och Novalee har sitt dagis och hennes kompisar. Jonas har ju nyss startat eget med hans pappa så där går det ju defentivt inte flytta tretton mil ifrån.

Nää saknar min barndom faktiskt och jag är så nöjd med den måste jag säga men hade så jätte gärna velat uppleva den en gång till fast i samma tids epok med samma människor runt omkring mig.. tyvärr går ju inte det, hade nog varit lättare om pappa levt faktiskt och man hade kunnat åka dit och låtit Novalee få leva rövare där ute. Älskar landet och dess lukt hm ni tycker nog säkert jag är konstig men blir lite smått tårögd på sommrarna när man åker förbi någonstans där det är ny gödslat.



Lite ful video men den stämmer lite tycker jag allt *fniss*..


Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen (BF när som helst)

Ja tacos är alltid mumsigt :)



Okej men de låter bra. Dock använder jag typ aldrig P & T vagnen utan har den bara som extra vagn. Använder mest Urban Jungle vagnen. Passar ståbrädan till en dubbelvagn? Annars är det kört :p



Ha en toppen helg. kram

2012-04-21 @ 07:51:51
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Fillis

Jag saknar när du och jag lekte hos mormor och morfar<3

2012-04-21 @ 08:59:37
Postat av: Sara

Håller med, är oxå ett bonnabarn.

Vad duktig Novalee är med pottan!! :)))

2012-04-21 @ 10:21:24
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

okej..nej jag har blogspot.com i grunden men nu har jag eget domän =)



ah jag måste kolla upp om bilderna går att rädda för de är himla bittert att allt försvinner :/

2012-04-21 @ 11:49:33
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Petra-tvillingmamma

Åh idag är jag trött, men var tvungen att kika in här och önskar er en fortsatt trevlig helg.



kramar!

2012-04-21 @ 21:55:09
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0