Så ringer vi lite till till FK och skäller på dem och hoppas att jag kan få min sjukskrivning beviljad som gick ut den elfte april! Vill ha mina pengar! Fick ju visserligen min gravidpenning igår men den räcker ju knappt ens till mat för en månad.

Snart kommer i alla fall killarna från electrolux med vår nya frys hit så borde verkligen städa men har verkligen ingen ork överhuvudtaget.

Bara för att jag skrev igårkväll att Novalee inte kommit in till oss på natten ett par dagar så gjorde hon självklart det inatt istället. Men nöjd var hon inte i alla fall, nej arg som ett bi var hon för att hon inte fick så mycket plats hon ville ha att kunna breda ut sig på. När vi väl gick till dagis var hon redan trött eftersom hon gått upp halv sju och krånglat under natten. Min lilla sketonge!!

Vääääldigt hoppigt inlägg känner jag men jaja..
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Haha sötfia :) (inte du utan din dotter ;))

2012-04-26 @ 17:01:09
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Petra-tvillingmamma

Vad jobbigt att det krånglar =(



Hon tyckte att hon skulle ha helaaa sängen eller ;)

2012-04-26 @ 21:04:38
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0