Tror vi nyss hittade det ultimata för vår del! En Easy Rider Ståbräda X till Novalee när bebis kommer sen. Istället för att slänga ut flera tusen på en P&T så hittade vi en underbar ståbräda MED hör och häpnad en STOL på! Har aldrig sett en sådan förut fast den funnits på Jollyrooms hemsida hela tiden. Låter ju som att jag är besatt av den sidan och ja jo jag tror nog nästan att jag är det också *fniss*.

Har ju i alla fall länge tänkt att eftersom hon inte kommer att vara jätte gammal när hon blir storasyster så kommer hon inte orka gå långpromenader på ca en timma när hon är hemma från dagis med mig, Ella och bebis så skulle vi ju ha en syskonvagn här hemma eftersom ståbräda kan bli rätt jobbigt under så lång tid + att jag trodde att hon fortfarande skulle sova en stund på dagen när bebisen kommit också men tji fick jag, de senaste (peppar peppar, ta i trä) dagarna när hon inte sovit något på dagen så har hon somnat relativt snabbt och det är så skönt måste jag säga, märker ju bara när hon sovit en liten stund att hon kommer att vara vaken mycket längre då. Så bort med vilan på dagarna tyvärr (på både gott och ont) i bilen somnar hon fortfarande men det kan vi ju inte direkt göra något åt eftersom hon sitter i bak och då får hon ju vara vaken lite längre bara.



Den lilla ståbrädan som man kan ta bort stolen på när de inte behöver den längre..


Sen märker vi ju om det kommer att funka eller inte..

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Vilken cool grej!! :D

Skönt att det blivit lite bättre med nattningen! :))

2012-04-18 @ 11:49:05
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: CARINA ~ P H ♥ T O G R A P H Y & D O G T A I L S

svar: Testa Linas matkasse, tror inte du blir besviken :)

2012-04-18 @ 14:01:34
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Sara

Om det inte finns ett sånt kuvert hos er så kan jag skicka en till dig på posten för jag tog tre stycken haha.

2012-04-18 @ 17:21:20
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Maria-Mamma till Natalie & Elin

Fasen va cool den är.. Hoppas den passar på emmaljungan.



Puss på er

2012-04-18 @ 19:24:13
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen (BF när som helst)

Den har vi också kollat på, himla check :) Eftersom keven (den äldsta) inte ens är 2,5 år än så orkar han inte gå i ett sträck i evigheter så det får bli antingen den eller en vanlig ståbräda.



Hur gammal kommer dottern vara när bebis kommer?

2012-04-19 @ 16:13:39
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0