Efter lite pill och letande klurade jag ut hur man gjorde collage så här kommer en liten bildbomb ihopsatt av vår lilla vecka!

 

 

Jo måste säga att jag är faktiskt rätt nöjd för att vara första gången och eftersom jag vet hur man gör nu så lovar jag att det kommer sådana här collage.

 

Kram*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Melissas Prinsar

om ni kommer på kalaset så får ni smaka på dom goa bullarna :D ;)



sv: ja jag va himla nöjd me den Bozz vagnen =)

ja älskade de att man just kunde välja åt vilket håll barnen skulle sitta åt och de inte var ett måste att dom skulle sitta bort vända från en när dom hade sittdel =)

2012-04-05 @ 13:08:26
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0