Idag fyller Jonas ena systerdotter sex år så grattis till henne. Men det är också ett  år sedan idag som vi fick veta att jag var gravid.. mensen var fyra dagar sen så jag hade köpt mig ett test för "säkerhetens skull" men tänkte inte testa förrän på min födelsedag som är en vecka efter men på onsdags morgonen den 20 maj kunde jag inte hålla mig så jag tog testet då. Medans jag torkade mig och skulle spola så såg jag det..  Och med stora bokstäver stod det GRAVID glömmer aldrig hur glad, chockad jag blev. Jag gjorde i ordning frukost på sängen till Jonas och la det positiva testet där på brickan. När Jonas vaknade var han så trött så han trodde det först var ett ägglossningstest, men så såg han sedan att det inte var det. Sen började den "evigt" långa väntan på den lilla bebisen och nu sitter den efterlängtade lilla bebisen i mitt knä och dregglar, rapar för fulla muggar.

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Vad härligt - hoppas du lägger ut en bild sen på hur du blev i håret.



sv: Vadå "blåsor" på sin haka? Menar du fistlarna dobbisar får så har hon inte alls många och vi har inte tryckt någon sen hon var valp - tror det beror på den bästa maten i världen: Nordic special+, färskfoder.



KRAM

2010-05-20 @ 09:48:25
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Sara

Naaaaw :')

2010-05-20 @ 11:49:39
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken känsla det måste ha varit =)



Sv. Tack så mycket. Jag gillar din blogg också!

2010-05-20 @ 18:37:48
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0