I förrgår så åkte vi till Biltema på backaplan och köpte nya vindrutetorkare till min framruta på bilen och sedan åkte vi till babyproffsen och skulle kolla på priserna till täcke, kudde, påslakan och spjälskydd. Trodde jag.. vi åkte dit och fick med oss ett spjälskydd med Laban hem. så mamma behöver bara köpa kudden till vagnen nu och Jonas föräldrar resten av de som  vi kollade på.

Men så igår när vi skulle till mina svärföräldrar så var de påväg till Backaplan in till babyproffsen och köpte både täcket, kudden till sängen, ett påslakanset, ett extra örngott, ett lakan och ett par små små söta strumpor med Laban på.

Så när vi sen kom hem därifrån satte jag genast igång en maskin tvätt med alla saker vi fått (ja utom kudden och täcket då..)




Så här såg sängen ut efter vi monterat ihop den.

Ett par dagar senare såg den ut så här.



Nu imorse vaknade jag av att det prasslade till vid spjälsängen och trodde att min älskade sambo var så söt att han skulle ge mig frukost på säng eftersom jag gjorde det igår morse, men nej då. Däremot bäddade han spjälsängen istället. Så otroligt gulligt att se honom stå där och bädda *ler*

När allt sedan var klart så var jag redan uppe och då stod han bara och tittade på sängen, där våran skruttis kommer att ligga om några veckor. ^^

För nu är det ju "bara" tjugo dagar kvar om man ska gå efter beräknat datum.
När tror ni vår bebis kommer att "ploppa" ut till oss?



och nu ser den ut så här och är helt färdig!

Fattas bara en liten liten bebis som ska ligga där.

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

Den 30e januari tror jag att h*n kommer ut :D Då blir dte "bara" 2 år och 4 mån mellan den och Oliwer :P

2010-01-05 @ 00:02:04
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0