Idag vart vi ute i skogen jag och Ella i en och en halvtimme även fast jag var trött som ett gnu, men det kul hade vi! Hon får sina ryck och springer ofta omkring en och får fatt i den största "pinne" hon kan hitta och slår oss i knäväcken. Hon springer upp och ner fram och tillbaka och nosa på minsta lilla och så hittar vi en vattenpöl inne i skogen som är jätte kul att skutta omkring i efter man har druckit lite av det. När vi är påväg tillbaka springer hon i förväg men stannar upp och spanar så jag verkligen kommer med tillbaka och när jag är ett par meter ifrån henne springer hon iväg igen (men inte långt däremot) hittade ett till litet vattenhål eller vad man ska säga och där sprang hon ner minsann drack lite vatten sprang lite där och kom upp igen helt geggig av lera på rumpen. Men oj oj oj vad fin och söt hon är skulle ALDRIG vilja byta ut henne (kanske ibland då) hon är ju så rolig!

Efter att vi kom in igen så lagade jag lite mat till mig själv, Ella drack vatten och så satte vi oss i soffan. Ella däckade direkt och snarkade högljutt medans jag åt upp min mat, efter att jag ätit upp däckade även jag på soffan och båda vaknar en och en halvtimma efteråt.

C ya sooon*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Bettan

Det är ett underligt det där...bada e blä med hoppa i lera så det stänker åt alla håll e dökul. Det går ju inte ihop;)

2009-09-17 @ 08:30:34
URL: http://lokaliv.blogg.se/
Postat av: Carina & Zita Fladderöra



Hon är bara lite svullen, tror jag iallafall.. så det är ingen som helst fara med att ni kommer på lördag :) Hon står i startgroppen tror jag ;)

2009-09-17 @ 12:57:08
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0