Vaknade idag av att Jonas reste sig upp ur sängen och gick ut i vardagsrummet för att hämta Linneá då vart klockan halv sju och varken jag eller Jonas kunde somna om så jag frågade om han ville ha frukost och de ville han. Så klockan kvart i sju satt vi båda uppe i köket i mörkret och käkade frukost med tänt adventsljus. Efteråt la vi oss i sängen igen med ett par clementiner och såg på Desperate housewives, när klockan vart nio blev vi smått trötta igen så vi båda somnade och sov till elva resp. tolv vilket var mycket skönt.

Jonas har åkt till jobbet och jag har beställt tid hos banken, tid för hjulinställning och byte av gamla sketna däck på min bil så ska få nya fräsha dubbdäck till min lilla pärla och nästa vecka så får Jonas bil ett skönhetslyft med en ny framruta eftersom vi fått ett fult stenskott i rutan (förra året dock) så nu har vi i alla fall en spricka nästan genom hela rutan, äntligen fick vi tummen ur våra arslen för att få en tid! Sen är det "bara" en drivknut som skall bytas på Jonas bil sen är den fit for fight igen (hoppas jag..)

Längtar så tills imorgon då jag ska träffa Vikky inne i stan och ta en fika med henne, då får ja också se hur mycket hennes lilla mage har växt! Vi har inte träffats sedan midsommarafton då båda satt hemma hos henne "ny-gravida" (hon och hennes kille ska nämligen ha barn tio dagar efter oss) så kommer bli kul att gå där inne i stan och julshoppa med våra magar. Fast vi kanske till och med åker och badar vem vet..

Ska ut i köket och göra lite mat till mig och ynke-pytt i magen för nu är vi hungriga.
Herrå*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Vikky

De kommer bli så myyysigt!!!

2009-11-30 @ 16:38:38
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0