Och jag ska har inte skrivit på en hel vecka och ska snart iväg till föräldragruppen igen för sista gången. Sitter just nu och käkar på mina små frallor jag bakade igår morse, mycket goda och mättande. Känner också att jag har en liten skrutt som vaknat till liv inuti mig *ler* är h*n kanske som mamma och vaknar till liv på morgonen när musik sätts igång? jag lyssnar och kollar ju på MTV nu.. hm you never know.

Min vecka har i alla fall varit helt okej ja förutom förra fredagen då. Fy vad jag grät kan ja säga! Tyckte så synd om dem, men det var en så fin begravning tjejerna sjöng tre låtar för honom och det gjorde ju inte saken bättre. Kan inte fatta att de kunde vara/är så starka att klara av att sjunga på deras pappas begravning.. Jag ville inte att de skulle sova själva den natten så jag sov över hos dem tillsammans med en till tjejkompis så vi satt och spelade skipbo på kvällen, satt och pratade en massa gamla minnen. Vår vänskap har ju ett par år på nacken så mycket fnitter blev det.
Sov dagen efter hemma hos mamma så vi myste på kvällen, träffade hennes moster med man och deras yngste son och hans flickvän/sambo/fästmö som också ska ha barn fast i mars.
När vi kom hem därifrån så kollade jag och mamma på filmen Scrooge (tror de stavas så) men min mamma hon somnar ju alltid mitt i filmen så det vart ju jag som kollade mest.
Dagen efter träffade jag Mia, Natalie och Robert. Jätte trevligt som vanligt och Natalie sa mitt namn, kände på magen och sa "bebis sover" sedan lagade hon en massa mat som jag fick provsmaka och var bara så där grymt söt bara hon kan vara! Igår fyllde hon hela två år!! Jag kan verkligen inte fatta att det var två år sen du fick henne Mia men det har jag sagt typ hela året nu att hon har blivit så stor *fniss*. Efter besöket där åkte jag, mamma och min ena moster till mormor och morfar där det vankades mat, så grymt gott!
Men efter det åkte jag hemmåt igen.
Måndagen vart riktigt lugn.
Följde med min svärmor på Mary-Kay "party" på tisdagen och fick prova krämer och sånt där så nu har jag börjat sälja deras produkter. Älskar dem verkligen känns inte som man har något i ansiktet alls. Onsdagen kom och vi firade Jonas ena syster som fyllde år och på torsdagen, ja alltså igår så var jag barnvakt åt Jonas yngsta syster dotter.

Nej ser att tider rinner iväg alldeles för mycket nu så måste ut med Ella nu innan jag åker.
Ha en trevlig och mysig fredag*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: mia

De var mysigt att du kom. Natalie kan berätta ibland att du var här. Ja du två år de har gått fort hon är ingen bebis längre.. Hoppas de gick bra på föräldra gruppen..



pussar mitt hjärta <3

2009-12-11 @ 08:02:01
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: emma

hej du! min gamla blogg e förstörd, nånting hände, så jag har ny bloggadress nu och det är www.trollbollsmamma.blogg.se



min gamla blogg var www.lillemspems.blogg.se



kram/Emma

2009-12-11 @ 11:40:08
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

WHAT?! förstår inte hur du menar?!

kramis

2009-12-11 @ 21:09:24
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0