Våren den finaste på hela året då alla blommor som slår ut, fjärilar som vaknar till liv liksom alla andra småkryp. Kort sagt vi älskar våren.. Jo säkert!! Inte för oss pollen allergiker i alla fall. Här sitter jag och har nyst hela dagen, näsan rinner, ögonen rinner och gommen kliar. Dessutom när jag åkte hem från Nödinge förut och var nästan precis hemma då ser jag världens pollenmoln flyga från ett björkträd, FY säger jag bara!
Jag har inte alltid varit sån här. Faktiskt så började min pollen allergi för ca. två år sedan och min kattallergi för 3-4 år sedan. Men för varje år som går så blir det bara värre och värre, min sista clarityn tog jasg igår kväll.. jag kunde verkligen inte andas! Men nu så har jag införskaffat mig lite tabletter.



Gammal bild från 2007

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0