Till Grekland! Ja dit vill vi, till staden Skopelos där filmen Mamma Mia spelades in, ja dit vill minsann vi. När det har vi ingen aning om men när Jonas kommer hem halv tolv i kväll/natt så ska vi kolla närmre på det hela. Det är inte alls säkert det blir någonting men hoppas kan man ju *ler*





Ja idag har det faktiskt inte blivit mer än bara städning och tvättande. Jag ringde till de butikerna jag tänkte lämna in mitt CV idag för att höra om det var okej, på nästan alla ställen var det det.
Så IMORGON ska jag in till Nödinge istället precis när allting öppnar. Nu ska jag sätta mig lite vid photoshop igen för att försöka lära mig lite (även fast jag inte gör det men) försöka duger ju..

Jaja ha de gött

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0