Idag vaknade jag kl 9 av att Jonas snodde mitt täcke (Ella låg på hans täcke) och att katterna jamade på andra sidan dörren. Det var bara att gå upp för sova det kunde jag ju inte göra mer. Jag tog mig ett glas mjölk och åt en macka för att sedan gå ut med Ella.

Jag tänkte vara lite effektiv och äntligen skicka iväg hälften av mina student kort som inte kommit iväg än. Vi gick med rask takt ner till Tempo och postade på alla UTOM två stycken. Jag hade glömt frimärken på dem, så det var bara att traska hemmåt igen. Jag som tänkte att vi skulle gått en långpromenad mitt på morgonen/förmiddagen men det blev inget med det, får ta det  när Jonas åker till jobbet istället. 

Nepp nu skuttar jag iväg ut till köket för att laga lite mat.. Herrå! *vinkar*



En väldans gammal bild på en väldans trött liten Ella

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina & soffipropp!

Hejsan och god morgon!



Samma här för mig idag, var så jäkla trött igår så jag somnade innan klockan hunnit slå 23. Och då kan du tänka dig, vaknade 6.15.

Fick iofs lite egen-tid så jag klagar inte ;)

Nu skall vi iväg och röntga lillznoppan. Håll tummarna!



Kramen

2009-04-14 @ 12:15:06
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0