VART tog min motivation till att träna vägen någonstans egentligen?! Har i flera veckor vart helt down och har inte alls känt för att träna. Har suttit i soffan och smäckt i mig hur mycket chips, cola och popcorn som helst! Sen den nya realesen (stavas det så tro) på sportlife för bodybalance har jag inte velat gå dit. Mycket stå framåt lutad och göra den där hunden och där pallar inte mina handleder längre. Fick ju karpaltunnelsyndrom när jag gick med Novalee och det har adrig riktigt försvunnit utan kommer fram lite då och då och förstör för mig, det gör ju inte ont hela tiden och eftersom det inte är så "farligt" så gör de inget åt det utan jag får träna här hemma istället och försöka lyfta barnen så lite som möjligt eller på rätt sätt eller hur man nu ska förklara. Är inte helt lätt för hjärnan och kroppen att ställa om sig efter att ha burit och lyft likadant i 22 år och sedan helt plötsligt börja ändra på det..
Men jag vill ha tillbaka min motivation i alla fall! Jag vill NER i vikt och det tar lite på psyket att jag inte kan träna det jag vill förrän tidigast slutet av november början av december, men helst ska jag nog vänta tills efter jul.. Allt på grund av det där dumma sketna framfallet under förlossningen med Haylee. Gick för ett par veckor sedan PW flera kvällar i veckan med Ella men sen sa min mage/livmoder ifrån och efter det har jag helt enkelt inte riktigt våga träna heller om jag ska vara ärlig, MEN imorse tog jag kort på mig själv i spegeln, två hemska kort som kanske kan få min hjärna att vilja träna igen. Hoppas hoppas att motivationen kommer tillbaka snart!
 
Älskade lilla hjärtat har hittat sina fötter..
Mammas lilla sessa♥
 
Hoppas ni har en mysig lördagskväll, här ska vi snart se på "Red riding hood" (så fort Jonas spelat färdigt såklart)
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: 22årig fru, egenföretagare och trebarns mamma

söt :)

Svar: Tack så mycket :) Är allt bra med er? :)
Martina Jonsson Persson

2012-10-28 @ 06:29:08
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0