De flesta har väl förmodligen sett att ddt äntligen kommit ut en blogg app för android telefonerna. Mycket bra tycker jag eftersom jag har en android och som jag längtat! Nu finns ju inte alla funktioner som jag skulle vilja ha men den är ju bättre än inget och de kommer väl säkerligen att utveckla denna app mer får vi hoppas.

Just nu sitter vi framför tvn och myser till Jake och piraterna. Jonas har sin sovmorgon idag så han sover fortfarande.

Btw tror ni på spöken/andar? Kanske samma sak är inte så insatt men en sak som är säker är att något finns här hemma hos oss, usch å fy säger jag bara! Blir lite små rädd...

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Klart det finns andar. :) Vi har oxå nån här ibland. Tycker inte det är obehagligt så länge jag inte ser dom dock :) Men oväsen hör man iblad, nu var det längesen sist dock. Fast jag tyckte det var lite obehagligt när vi var här en kväll o tapetserade innan vi flyttat in. Vi hade vart på övervåningen o så gick vi ner o ställde oss o prata lite i ett rum nedanför trappen, rätt som det var hörde vi fyra snabba fotsteg längst upp i trappen. Vad händer hos er?

Svar: Hehe då hade jag blivit riktigt skraj :P Men man kanske vänjer sig.. stod och pratade ut i tomma intet förut och kollade om någon svarande men det var helt tyst..
Har hänt många gånger att det knäpper till inne i Ns rum och andra delar av lägenheter och den senaste tiden har jag känt en lite olustig känsla som om någon tittar på mig när jag går ut från grovköket framför allt när jag släcker och vänder mig om, kanske inbillar mig då Ella inte säger något men jag vet inte.. Satt uppe en riktigt tidig morgon med flickorna här för några veckor sedan, Jonas låg fortfarande och sov och det var mörkt i hela lägenheten, så plötsligt "dummar" sig N och säger "uhh ett bökee" så fråga henne vart är spöket då och hon pekar helt allvarligt bort mot vår trapp och så nu igår kväll så plockade jag i/ur diskmaskinen och hörde en tjejröst bakom mig som sa mitt namn. Båda barnen sov, min mobil låg på ljudlöst och på laddning inne i sovrummet och Jonas hade sin mobil (lät typ som när man har igång högtalaren på mobilen nästan) trodde det kom utifrån men så bra kan det inte höras om det är utifrån och fönstren är stängda. Frågade iaf Jonas om det var nån tjej som sa nåt på tv spelet men det var bara ljud från hans flygplan och bomber som lät och så berättade jag va som "hänt" och så säger människan att det hände honom när han satt vid datan tidigare under kvällen med musiken i öronen. Då sa hon hans namn 2 ggr och andra gången tog han bort hörlurarna och frågade vad jag sa (jag satt inne i tvn och sa ingenting till honom) och då har han ändå sin musik i öronen och hon säger hans namn och när han hör ja då är det väl inte jag som inbillar mig eller? lite creepy dock :P Vill veta vem hon är och ifall det faktiskt finns någon här hos oss. Känner ibland olustig känsla inne i Ns rum också..

Martina Jonsson Persson

2012-10-20 @ 10:16:00
URL: http://sarungen.blogspot.com
Postat av: Sara

"Coolt"! Lät lite respektlöst men hoppas du fattar att jag inte menar nåt negativt. Tycker sånt är häftigt, att det faktiskt finn liv efter döden ändå! Syrran har oxå hört nån säga hennes namn några ggr, hon frågade sin sambo vad han ville, "vadå?" svarade han, "du ropade ju på mig?", "neee". Det har hänt 3-4 ggr för henne. Det var när hon bodde med Dennis o hans pappa är död... Dennis är ju pappa till hennes två första barn Lilly o Sören o när Lilly var liten (2-3 år typ) pratade hon ofta om att farfar var där o lekte o pratade med henne, och kunde peka rakt ut o säga farfar. Kom förresten på att Ella vaknade en natt för nån månad sen o pekade ut mot hallen o sa "vad gör han?", frågade om hon menade Tjabo, då satte hon sig upp, pekade o sa "neee, han!". Hm...
Ja i Kleva :) vem är dina sysslingar?? :)

2012-10-20 @ 21:53:29
URL: http://sarungen.blogspot.com
Postat av: Sara

"Coolt"! Lät lite respektlöst men hoppas du fattar att jag inte menar nåt negativt. Tycker sånt är häftigt, att det faktiskt finn liv efter döden ändå! Syrran har oxå hört nån säga hennes namn några ggr, hon frågade sin sambo vad han ville, "vadå?" svarade han, "du ropade ju på mig?", "neee". Det har hänt 3-4 ggr för henne. Det var när hon bodde med Dennis o hans pappa är död... Dennis är ju pappa till hennes två första barn Lilly o Sören o när Lilly var liten (2-3 år typ) pratade hon ofta om att farfar var där o lekte o pratade med henne, och kunde peka rakt ut o säga farfar. Kom förresten på att Ella vaknade en natt för nån månad sen o pekade ut mot hallen o sa "vad gör han?", frågade om hon menade Tjabo, då satte hon sig upp, pekade o sa "neee, han!". Hm...
Ja i Kleva :) vem är dina sysslingar?? :)

Svar: Hehe lite läskigt ändå att veta :P Just nu tkr Jonas det är äckligt att sitta inne bredvid Novalee för det är kallt precis bredvid henne och hon vägrar somna om, och Ella har gått runt och gnällt som fasiken här under kvällen, ville inte lägga sig i sin säng eller i våran förrän vi flyttade på hennes säng ca 1 ½ m, tittar ner för trappen och gnäller och har nästan svansen mellan bena. Men som du säger lite coolt ändå :P
Mina sysslingar är tvillingar, Elin och Malin (vet inte om dom börjat ännu men de är 2 år som våra tjejer iaf) och sen har vi zacharias men vet inte om han är för stor för att gå där nu..

kom precis på att det vart kallt många ggr inne i Ns rum när vi lagt henne, typ som att det blåser eller nån andas på en eller hur man ska säga
Martina Jonsson Persson

2012-10-20 @ 22:21:01
URL: http://sarungen.blogspot.com
Postat av: Sara

Aha Zackarias o Wilhelm :) Deras mamma Birgitta jobbade jag med i Floby :) Dom går på fritids, det är tillsammans med förskolan där. Tjejerna känner jag inte för dom går inte där.
Jaså okej... hm känner ni nån tjej som gått bort då? I Ellas rum tycker jag det är obehagligt om det är mörkt, blundar alltid o sträcker in armen för att tända lampan innan jag går in. Vet inte varför men känner sån obehaglig känsla där inne om övervåningen är släckt. Men Ella har inte sagt er gjort nåt iaf.

Svar: Jaha okej :) De kanske inte har börjat ännu? eller ja vet inte men de blev ju 2 år i september förra året vet jag :)
Nej vi kommer inte på någon tjej som dött faktiskt men nu de senaste 2 månaderna så har det inte vart någonting här så jag och Jonas har nästan börjat tro att vi inbillat oss men samtidigt hörde vi ju båda en tjejröst som sa våra namn samma kväll och sedan "flimrade" det vid vår gardin och Ella morrade och blängde dit och hon var inte sig själv i ett par veckor men nu så är det inget längre så vet inte vad det var..

Skönt att Ella inte reagerat så som du gjort i hennes rum i alla fall :)
Martina Jonsson Persson

2012-10-21 @ 15:11:06
URL: http://sarungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0