Nu blev det så där längesedan igen! Fattar inte varför det ska vara så svårt?! 
 
Well well, vår lilla mondeo har äntligen lämnat oss, tyvärr lite för sent då jag var så smart och backade in i en någon slags pinne och sedan in i en grushög så vi åkte på att lacka om den lite innan vi bytte in den så nu är vi stolta ägare till en sjusitsig ford s-max!! 
Barnen sitter jätte bra i den och vi funderar även på att byta ut Haylees babyskydd till den vanliga stolen snart. Går inte att dra åt bältet när man spänt fast henne och hon väger snart 9 kg så då är det ju okej att hon byter. Fast jag måste erkänna att jag tycker det är jätte jobbigt att behöva byta, märker verkligen hur mycket och fort hon växer och jag vill att hon ska vara liten ett bra tag till, ungen har ju för sjutton lärt sig sitta och rulla över från rygg till mage redan! 
 
För ett tag sedan flyttade vi in Haylee in till Novalee så de delar rum och jag måste säga att det känns som att Novalee sover bättre nu när lillasyster finns knappa tre meter ifrån. Jobbigaste är väl att Novalee klättrar upp till Haylee och väcker henne titt som tätt men det blir kanske bättre den dagen vi sänker spjälsängen.
 
Kommer inte på nåt direkt att skriva mer just nu så säger God natt här å nu..
Kram
 

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s

Det blir så ibland, man har helt enkelt inte tid att blogga. Desto roligare blir det när det väl skrivs något :)

Vad härligt med ny bil, jag hämtar min nya nästa vecka :)

Kram

Svar: Ja men visst blir det lite roligare då, inser dock att det var vääääldigt lägesedan jag skrev men har som jag skrivit många gånger inte haft lust.
Hoppas er nya bil går som en pärla, det gör vår i alla fall och vi är så nöjda så! :D
Martina Jonsson Persson

2012-11-27 @ 01:26:45
URL: http://carsie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0