Ja snart är Novalees kök äntligen färdigt! Fattas en blandare till och en liten kryddhylla till sen är nog allt klart vad jag kan komma på nu i alla fall.




Idag har vi inte gjort allt för mycket faktiskt. Jag fick sovmorgon till halv nio sen vaknade jag av mig själv och kände att det var dags att gå upp.
Myst och lekt med Novalee, tvättat två maskiner tvätt, varit i Nödinge och handlat lite mat och en pytte pytte napp till bebis som Novalee envist skulle ha i munnen och när hon väl fick den så åkte den ut lika fort igen för den var ju inte alls god som hennes nappar var, så liten liten i hennes mun, så bebisen kommer nog att få ha sina första nappar ifred i alla fall.

I ett par dagar har jag nu inte haft någon ork alls i kroppen känns som att jag håller på att bli sjuk igen för rätt som det är så känns det som att allt blod bara försvinner från min kropp och kroppen blir tung och helt orkeslös, har svårt att andas och känns som att något trycker rätt över bröstet på mig så när jag andas tycker jag att jag låter som min farmor gjorde när hon andades, pipiga tunga andetag hmm.. hur som helst så är jag super trött hela tiden, kan inte komma på att jag var sån här när Novalee låg i magen, jo mer än att jag var trött då men inte det andra. Nu vet jag ju att ingen graviditet är som den andra men ändå.


Novalee har sett oss lägga om Ellas små tassar ett par gånger och försöker göra detsamma, hon tittade på mig förut och sa att Ella hade ont och så höll hon på att lägga min putsduk till glasögonen på hennes tass, klappade och tryckte och tog bort för att sedan börja om från början igen. Älskade lilla sötskrott! ♥


Hoppas ni haft en fin och bra lördag
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Renata - gravid v 40

Men åh det där köket är ju alla flickors dröm ju!! :)



Hoppas du mår bättre nu



Kram

2012-05-20 @ 10:22:28
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Men sötnosen då!!



Det är den från Bonprix som är den dyrare va? Den var lite finare på bilden iallfall men när de väl hänger uppe så kanske de inte är så stor skillnad?



Köket var såå fint, inte lite avis! Har ni fixat med det själva?



2012-05-20 @ 13:28:57
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll söta..Va gulligt litet kök..Hoppas att du har haft en mysig helg och får en mysig sommar kväll.kram

2012-05-20 @ 21:52:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenna

Men så fint ni har fixat! Har ni gjort det hela själva? Det är så snyggt med spots på barnkök för det blior som mysbelysning i barnrummet när det är tänt :)

2012-05-29 @ 16:37:58
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0