Vår dotter verkligen älskar att kolla på film! Hon skulle kunna tillbringa hela dagarna med att se på film om hon fick men det får hon såklart inte. I fredags så fick vi hem två filmer som vi vunnit på tradera, Bolt och Filmen om Nalle Puh, vi samlar ju på Disneyfilmerna och Novalee har just nu blivit ett stort fan av Nalle Puh. Ett tag var hon inne på att se på Lejonkungen, sen lejonkungen 3, mumin, bamse, dr snuggles, piff och puff (räddningspatrullen,) dumma mig, Ice Age 1,2 och så såklart Boog och Elliot har vart favoriter sedan hon började se på film, men nu var ju bara lejonkungen och nalle puh de som var disneyfilmer men fler lär det ju bli.

Blev ingen städning alls idag i soprummet, tar det på onsdag istället innan MVC besöket efter att Novalee är lämnad på dagis och Ella rastad. Ska bara se till så mina nycklar blir kvarlämnade här hemma först.

Längtar så tills på fredag för då kommer ju barnbidraget och då ska vi in till Lindex jag och mitt vackra hjärta för att köpa en regnoverall, hon växte visst ur sina regnkläder här hemma utan att jag märkte något! Hur kunde det hända? Hur kunde hon plötsligt bli så stor? För några månader sedan hade hon storlek 86 i byxor och en del tröjor annars 92 och nu är hon inne och petar väldigt mycket på storlek 98!


Hoppas ni haft en trevlig måndag trots detta "underbara" väder!
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Petra-tvillingmamma

Ja jag trodde hon hade feber men icke. Hon var nog bara trött. Återstår att se imorgon.



Ja regnstövlar används ju inte så ofta. Jag fyndade fodrade regnstövlar förra året från tretorn 149:- tror jag dom kostade. Och hade kostat 299:-!



Jag håller dig uppdaterad angående bloggmingel :)

2012-05-14 @ 21:00:14
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0