Som jag skrev i ett annat inlägg, Novalee har verkligen överraskat oss det senaste och idag var det läggningen. Inget bråk överhuvudtaget och hon somnade på tio till femton minuter ungefär, dock låg jag bredvid henne men ändå, hon verkar känna sig tryggare då och slappnar av lättare. Brände om en skiva till henne som hon fick från goboken när hon låg i magen så den sätter vi igång varje kväll nu och hör och häpnad jag slappnar också av och nästan somnar. Skivan innehåller symfoni låtar från bland annat.. Mozart, Beethoven, Bach mm.
Ja så länge det är tyst och släckt här i lägenheten tycker jag att hon somnar lite snabbare i alla fall. På dagarna har hon absolut inga problem med att somna i ljud och det tycker jag är riktigt skönt måste jag säga.

Jaja ville bara dela med mig av min stolthet över världens underbaraste och bästa Novalee ♥
Mamma älskar dig nåt så grymt mycket hjärtat mitt!!





Ha nu en riktigt trevlig fredagskväll.
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: - Malin & Ella

Vilken duktig tjej :)

2012-03-09 @ 21:50:33
URL: http://www.malinoella.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja man blir ju så stolt !

:)

2012-03-10 @ 21:12:07
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0