Funderar på att åka iväg till Jollyroom på måndag för att testa i alla fall två vagnar för att se om de är sköna att köra och det viktigaste av allt att de får plats i bilen bredvid Ellas bur!
Än så länge blir till att prova P&Ts vagn (Phil and Ted) och tvillingvagnen Bozz (den som jag lagt upp bild på förut.)
Åker nog antagligen dit på förmiddagen innan Novalee ska hem igen eller också får hon hänga med precis efter dagis så kan hon sova i bilen.


Phil and ted vagnen verkar vara den som går lättast in bredvid buren i dagsläget i alla fall..

Imorgon är det äntligen fredag IGEN, men vart tar veckorna vägen?! Vi är i alla fall barnlediga imorgonkväll då mamma och hennes fästman kommer och hämtar vår tjej, hon ska sova där för första gången helt själv utan mamma och pappa. Hon kommer ju såklart att klara det galant tror jag, min mamma är ju jätte duktig så är inte ett dugg orolig egentligen, men usch va ja kommer att sakna henne! Vi åker sedan upp till Falköping över dagen sen på lördagen för att hämta hem henne och för att äta en för tidig påskmiddag hemma hos dem så det blir en snabb visit. Tänkte ju sovit över där först men Jonas ska ju jobba på söndagen så det är bäst att åka hem på lördag eftermiddag.

Nu tänkte jag lägga mig så god natt nu allihopa
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: petra- mamma till tvillingar

Har du varit och testat?



Tack, landningen gick suveränt!

2012-03-30 @ 20:15:08
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0