Kom nyss in från en härligt uppfriskande promenad uppe i skogen med Ella. Både jag och hon har saknat att vara där och nu var det inte alls så geggigt som jag trodde det skulle vara heller, så en riktigt toppen promenad där hon lyssnade på mig och men ändå fick springa runt och ha kul.
Här sitter jag nu i alla fall och donar och grejar för att få ihop till en liten "kontaktbok" som ska till dagis. De flesta bilderna är väl redan inne men har ett par stycken kvar. Barnen tycker det är väldigt roligt att gå och titta i dessa små "böcker" med deras familjer som är laminerade. Snart är det i alla fall dags att hämta hem den underbara ungen därifrån eftersom hon går tre timmar om dagen denna vecka på dagis. Vet inte riktigt vad jag tycker är bäst faktiskt.. att hon ska vara där varje dag från nio till tolv, måndag till fredag eller om jag vill ha henne där fem timmar om dagen i tre dagar i veckan och får bestämma vilka dagar jag helst vill ha henne där.. hmm beslutsångest har jag som heter duga, ska prata lite med Jonas sen när han kommer hem så får ja höra vad han tycker men kan tänka mig att beslutet hamnar i mina händer ändå i slutändan, för det är ju faktiskt jag som både lämnar och hämtar henne om dagarna.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Ella går på dagis tre dagar i veckan fem timmar, tis ons tors. Tycker det funkar jättrebra. Skönt att ta det lugnt o inte ha nån tid att passa på fredagar o även på måndagar efter helgen, mjukstarta lite på veckan liksom ^^

2012-03-07 @ 12:43:47
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Maria-Mamma till Natalie & Elin

Hade också svårt att bestämma mig :) Men Natalie går 3 dagar i veckan 5 timmar tis tors fre. Valde de för att då kan jag och Elin göra andra aktiviteter utan att behöva stressa.

2012-03-07 @ 21:14:34
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0