I torsdags när jag lämnade Novalee på dagis..

Jag- Hej då Novalee, ses sen
*Novalee vinkar*
Jag- Jag älskar dig
Novalee- Desamma *fortsätter att vinka*

eller som hon säger "samma" *ler*

Igår när jag hämtade hem henne från dagis kramar hon hennes tjejkompis två gånger och de säger hej då till varandra och vinkar, fröknarna börjar också vinka och säga hej då till oss och vi säger ha en trevlig helg nu så ses vi på måndag igen, Novalee vinkar fortfarande och när vi går ut...

Fröknarna- Hej då ha en trevlig helg
Novalee- Detsamma och vinkar frenetiskt
Fröknarna- Ha det så trevligt hos mormor
Novalee- Tack och fortsätter att vinka

Hon har också börjat säga tack så mycket och det framförallt när vi sitter i sandlådan och jag hjälper henne att lägga i lite sand i någon av hinkarna eller formarna.. Det just nu smälter mitt hjärta något otroligt mycket, hur hon säger "Tass å micke" åhh hon är så underbar! Älskar när man förstår vad hon säger och hur hon säger det.

Hon smälter verkligen sin mammas hjärta!
Kram*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Låter som lillsnuttan börjar komma upp i en härlig ålder :)



♥`·.¸.·´. KRAM .`·.¸.·´ ♥

2012-03-31 @ 09:36:53
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0