Mår fortfarande kasst (har ju inte vart magsjuk på arton år, så det är väldigt ovant det här) och är inte alls hungrig eller sugen på någonting heller för den delen men äter ändå för att både Novalee och bebis behöver det. Skakis är jag fortfarande och väntar på att MVC förhoppningsvis ringer idag. Längtar så mycket tills Jonas kommer hem så han kan leka med Novalee, känner mig jätte hemsk mot henne när jag inte leker med henne. Det är väl den enda "nackdelen" med att ha barn eller ja småbarn, att när man blir sjuk själv så förstår de inte riktigt att man inte orkar så mycket och bara vill sova, men det kan man ju såklart inte men nu sover Novalee så jag tänker lägga mig bredvid henne en stund och sova jag med.


Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0