Har verkligen varit en trist dag, har egentligen inte hänt någonting, har ju regnat här och ja vädret har verkligen vart deprimerande men åkte i alla fall iväg till Jollyroom och kikade lite och kom hem med saker till stora prinsessan.
  • Ett lektält
  • Bokstöd i ugglor
  • Ny fönsterlampa
  • En boklist
  • Ny skötväska till oss tjejer så nu får vi förhoppningsvis plats med allt vi behöver ha med oss
  • En nappflaska till Haylee från medela (den som finns på apoteket)

Allt blev verkligen super bra och fint. Väntar dock fortfarande på sänghimlen så boklisten får vänta lite med att komma upp tills den har kommit.
 
På vägen hem från Mölndal så fastnade jag i kö i ca en halvtimme, mycket irriterande! Men hem kom jag i alla fall och väl hemma väntade två paket på mig. Ett paket från tradera med ett jätte sött amningslinne och ett paket från Bokus med två böcker till Novalee "Busiga Bebbens potta och Jag vill också ha ett syskon".
Resten av kvällen har vi inte gjort mycket knop. Jag somnade bredvid Novalee när jag la henne och vaknade en bra stund senare men är fortfarande väldigt trött så ska strax lägga mig, måste bara först väcka Haylee och ge henne lite mat för natten så "slipper" jag gå upp igen om någon timma bara. Nu är ju Jonas visserligen hemma så han kan ta henne men han är med Robin just nu så känns som att det går fortare om jag fixar det själv strax istället.
 
Är från det ena till det andra väldigt orolig för alla utekatter som finns i Falköping då det är två stycken som blivit torterandes till döds och nu har även en gammal parallel klasskompis katt kommit hem och har vart helt blöt av bensin. Fattar inte vad det är för sjuka jävla människor som finns här i Sverige och resten av världen, att ge sig på stackars oskyldiga djur!! Fy fan för dom säger jag bara och likadant för dem som ger sig på barn! Döden åt dem säger jag bara!!! Usch mår inte alls bra av detta och jag är faktiskt glad över att jag nu flyttade ifrån Falköping även om sånt här förekommer överallt tyvärr. Är sedan glad över att vi aldrig hade våra katter ute heller.
 
Jaja får nog ta och avrunda här och fixa i ordning allt inför natten och hoppas att morgondagen blir soligare än denna så man kanske kan grilla lite.
Sov så gott kramar*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0