Sitter här och käkar min macka och dricker tassimo choklad, mycket gott och värmande skönt för halsen. Innan vi åkte till Sälen vart vi förkylda alla tre och precis innan vi åkte försvann det men så självklart kom det tillbaka redan veckan efter och nu har jag haft sån hosta att jag blivit hes samt ont i halsen och en grymme täppt näsa = NOT FUN!! Hoppas nu att vi snart kan slippa det här igen.
Klockan tickar på som vanligt alldeles för snabbt så får väl skynda mig här att äta upp, klä på Novalee och ta henne till dagis innan jag åker till sjukgymnasten för akupunktur, sedan är det dags att lämna in bilen på lagning och sen är det dags för jobbet (förmannen är nog rätt trött på mig nu i alla fall..)

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0