Här kommer även en liten bildbomb från Lucia och framåt enjoy...




Novalee och mormor (min söte mamma)

Busefian

Lilla Tyra, Sabina, Maria, Jocke och Liam


Lite suddig bild på sötnosarna

Är så glad att dessa två underbaringar går på samma avdelning!!

Ella var måttligt road över att få vara tärna..

Tok ungen i sin nya säng



Novalees lilla kök är snart färdigt, en hylla har tillkommit efter denna bild och lite mer "mat", fattas nu "bara" fyra grejer till sedan är det helt färdigt!

Sedan var det dags för pepparkaksbak..

ssch....

men det var tydligen mycket godare och roligare att äta upp degen










enda fina bilden jag lyckades få på vår bauta gran, enligt Jonas kommer jag aldrig mer att få välja julgran i alla fall.

Min fina lilla mamma ♥



Så där julfin var vårt hjärta men tyvärr hade jag glömt hårspännena hemma.

Ella blev glad när vi kom hem och hon också fick julklappar (hon var hos Jonas föräldrar under dagen då min familj är allergiska)

NEJ vi gillar fortfarande inte Hello Kitty men hon fick pyjamasen i julklapp och hon behövde verkligen en ny så vi ville inte byta den..

Förberedelser på nyår





Bilderna från Sälen kommer en annan dag
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

Vilka fina bilder och vad STOR hon blivit! Ser så vuxen ut , fina novaleE:) Köket börjar ta sin form:) Duktig han är.

2012-01-19 @ 09:45:27
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0