Bilen blev lagad och mår nu prima, men det kan jag tyvärr inte direkt säga att vårt konto gör. Ibland undrar man varför man har bil egentligen men så kommer man på att den är ju rätt bra till många olika saker, som att åka till jobbet, affären, på semester ja you name it, klart att man kan ta sig till olika ställen med andra färdsätt också det är klart men man är ju lite mer "fri" med bilen.

Kom till jobbet gjorde jag med... med buss, kostade tydligen bara 25 kr och det hade jag så Jonas kom och hämtade mig efter han hämtat både bil och barn.

Ska alldeles strax göra mig i ordning för sängen eftersom det är jobb imorgon igen och då är det FREDAG!! Tjohoo!
Novalee ska då klippa sig efter dagis och sedan är det bara en riktig mys och städar helg som gäller.

Vad ska ni hitta på för skoj i helgen?
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0