Det är i alla fall en himla skillnad att vara gravid denna gången om man jämför när jag var gravid med Novalee. Under hela graviditeten med Novalee gick jag upp tretton kilo medans jag denna gången (än så länge i alla fall) "bara" gått upp tre, känns som mycket mer men det är väl kanske för att jag har rövigt ont i ryggen? Imorgon ska jag till MVC och då ska vi mäta magen för första gången med denna lille skrott. Ska bli intressant och se hur det skiljer sig från när jag väntade Novalee.
Med Novalee hade jag en grym halsbränna från v. 8-9 och slutade när första värken kom.. Med denna började tack och lov inte halsbrännan förrän efter v. 20, helst hade den faktiskt fått hålla sig borta överhuvudtaget men den håller inte i sig dygnet runt denna gången i alla fall.


Samma vecka med nr 2. som med Novalee i magen..


 

 

Kram*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Ser ut som en killmage ;-)

2012-02-29 @ 09:23:23
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul med bilder!! :)



Jaa, hon är så himla duktig! Men hade hon inte fått en blåsa i munnen så hade hon nog inte slutat än på ett tag.



Innan Pontus föddes hade hon bara napp i sängen, i typ två månader. Sen föddes han o då hade han ju napp typ hela tiden o då ville hon ju oxå ha det, så det blev ett litet "bakslag" där ett tag när han föddes. Men sen gick det bra att ha nappen bara i sängen o nu slutade hon ju med den helt.

Så när eran lille föds kanske hon också vill ha napp extra mycket ifall han(;)) har det. Fast om ni vänjer av henne med napp innan lillen kommer så kanske hon hinner sluta med napp o när lillen föds så kan ni ju säga att napp har bara bebisar. Det säger vi ibland (lite för att förklara varför Pontus har napp, kan ju inte säga att det bara är killar som har napp hehe).

Tänkte nämligen att för eran del kanske det är lättare att sluta med napp nu när ingen annan har napp hemma hos er. Hos oss var det ju ren "tur" att det blev som det blev. Men ni gör ju vad som känns bäst för er :) Novalee är ju inte heller så stor än :) Tänkte bara ge ett tips :)

2012-02-29 @ 13:16:54
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi ska dit på torsdag nästa vecka, bara en weekend :-) Vilken mysig mage du har! Måste ses snart snygging. Ska ni på baby barn mässan föresten? <3

2012-03-01 @ 18:18:17
URL: http://www.idamelinda.wordpress.com
Postat av: Emma

så fin gravidmage:)

2012-03-03 @ 16:57:11
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0