Testar ifall de går att blogga från mongo mobilen och Jonas vill att jag skriver att jag har världens bästa man! God natt Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen

Ja dom är riktigt bra. Jag trodde först att keven var för liten men så såg jag flera andra 2,5 åringar ha sådana och tänkte att de måste funka för keven också då och det gjorde de och han älskar den :) Han har övat inne i en vecka ca :)



Ja innan bodde vi mitt i stan men nu bor vi 6 mil från göteborg. Mellan Borås och varberg skulle man kunna säga. Vet du vart de ligger? :)

kram

2012-04-17 @ 09:14:45
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

det är lite olika.. ibland blir det alldeles för sent.. vi borde få in lite mer rutiner, men man blir lätt egoistisk när man vet att man kan få sovmorgon.. då är man inte lika noga med läggtiderna..igår somnade hon vid kvart i 8 och vaknade hav tio idag.. men i morgon ska vi upp tidigt till dagis så hon behöver sova senast 7. kram

2012-04-17 @ 11:18:13
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Petra-tvillingmamma

Det tror jag alldeles säkert att du är.

Bara för att man blir less ibland betyder inte att man är en sämre mamma, tvärtom, det är mänskligt!



Har ni haft en bra dag?

Konstigt väder, snö och sen hagel, och sen solsken!

2012-04-17 @ 19:35:34
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0