Dagen blev just mycket bättre när jag hämtade älsklingen från dagis då fröknarna säger: ska vi visa vem vi hittade förut. De hade hittat "gamle Patrick" när de skulle ut och leka i hennes fodrade galonbyxor!! Hade ett svagt minne av att hon hade med sig honom ner för trappan dagen då han försvann men eftersom vi inte hittade honom någonstans där nere och jag visste att han inte satt i vagnen när vi gick till dagis den heller så tänkte jag ju inte mer på det. De regnbyxorna var nytvättade och hängde nere i hallen och hon skulle ha på sig dem minns jag och antagligen så har hon ju då stoppat i Patrick där i.
Tror i alla fall att jag blev gladare än henne när jag fick se vem de tog upp från hennes låda!
Just nu sitter hon med båda två i knät och ser på Boog & Elliot och jag vet inte om hon ska få ha båda två eller om hon bara ska få ha "gamle Patrick" igen och sova med så har vi den "nye Patrick" i reserv.


Glad fis med sina två Patricks

Gamle Vs. Nye (ser ni skillnaden på färgerna?)

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0