Tycker det är svin jobbigt att inte kunna andas ordentligt och nu rinner inte näsan som vid förkylning utan den är bom tät av snor? Vet inte men jag får i varje fall inte ut något när jag snyter mig (härlig information va.) Kommer mest när jag sätter mig eller lägger mig på rygg så det är väl antagligen bebis som trycker på eller något, mysigt är det i alla fall INTE. Kan ju vara pollen också men det tror jag inte, det sjuka är att det för det mesta bara kommer på kvällen och morgonen (mest på kvällen,) uscha får panik i alla fall. Någon som haft något likande eller likadant kanske?

Mina tankar går just nu ikväll till stackars Ella (Saras dotter) hennes favorit gosedjur försvann lika snabbt och spårlöst ikväll som Patrick försvann från Novalee för snart två veckor sedan. Hon kunde tack och lov somna utan honom och jag hoppas dom hittar honom imorgon för att vara utan sin favorit det är inte alls kul och absolut inte kul för oss föräldrar heller så får se ett ledset litet hjärta och den där irriterande känslan av att veta att han finns hemma någonstans (nu fanns ju inte Patrick hemma iofs i alla fall men) det gör hennes "Pigge". Lycka till imorgon och hoppas ni hittar honom Sara.


Hoppas ni haft en trevlig helg allihop. Vi blev bjudna till grannen på grillad kyckling och pommes frites under kvällens gång och det var himla gott måste jag säga! Sedan hem igen och lägga hjärtat som somnade relativt fort och sedan blev det föräldramys framför andra säsongen av Greys Anatomy tillsammans med popcorn. Mycket lyckad söndag helt enkelt!

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Naaw tack vad fin du är som tänker på henne <3 <3

2012-04-15 @ 23:37:41
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0