Igår under långfredagen gjordes det inte allt för mycket här hemma. Städade i förrådet under trappan så tvn kunde få plats där, så nu står det en massa bebisgrejer och sånt där uppe på vinden, dock kommer jag att ta ner lite grejer igen efter jag kände början till mögel i bebismadrassen som legat där uppe sen i december. Hur som helst så har vi tagit ut byrån från vårt lilla sovrum och istället monterat upp spjälsängen. Det är ett bra tag tills bebis är beräknad kan jag säga men efter att ha haft förvärkar nu titt som tätt det senaste så ville vi vara förberedda ifall ifall något skulle hända för man vet ju aldrig med de små. Nu tror vi såklart på att bebis vill stanna kvar därinne och barnmorskan tror även att jag kommer att gå över tiden denna gången med så det återstår som sagt att se, jag hoppas i alla fall på fem dagar tidigare alternativ två dagar (speciella datum..)



Idag har vi inte gjort ett skit känns det som. Vi har kikat på film och bara slappat, jag frostade av frysen och slängde en massa gammal mat och organiserade om lite därinne så nu ser det jätte fint ut! Efter lunchen gick vi ut en stund och lekte lite, Novalee älskar att cykla så det gjorde hon mestadels av tiden medan jag, Jonas och Ella gick bredvid/bakom henne. Vi är lite udda här hemma för det har inte blivit någon påskmat direkt utan det blev, vårrullar till Jonas och potatisbullar till mig och Novalee, till middag blev det pannkakor.

Ägg blev det till frukost i alla fall, med röd karamellfärg i vattnet..

Och så här fina blev de.

Ha en fortsatt trevlig påskhelg
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy - 3 barns mamma vid 23

Positivt... Ja det mesta.. .Smidig, lättkörd, liten ihopfälld, rymlig, bra varukorg.... Negativt. Ja båda kan inte ligga ner om det skulle behövas... Jag va bra mycket mer nöjd med explorern än vad jag va med sport.... Hammerhead verkar typ samma fast 4 hjul då :) Det är ett riktigt bra vagnval hur som :)

2012-04-08 @ 21:11:41
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Petra-tvillingmamma

Åh mys att sätta upp och bädda spjälsängen!

Nästan så man saknar bebistiden!

2012-04-09 @ 22:39:15
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

vad fina påskägg ni åt:)

2012-04-10 @ 15:44:01
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: sophie, nybliven 2barns mamma <3

svar: Kul att du med vill! Kör hårt :) Jag ska göra en förstoring :)

2012-04-10 @ 19:17:05
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0