Idag går mitt mobil abonnemang ut och jag har en himla beslutsångest vad jag ska välja för något denna gång. Ringde Telia i förmiddags och frågade dem om vad de hade att erbjuda, ville jag ha en ny mobil så kunde sa hon att det fanns ett abonnemang för 399 i mån med 1000 fria min inom Sverige mm. Om jag ville behålla det jag hade och förlänga det så var det kostnadsfritt de tre första månaderna och sedan skulle det kosta 298 i mån.
Min nuvarande mobil är ju bara ett halvår gammal och jag är jätte nöjd med den (har en Galaxy S2) men är sugen på en Iphone 4s också mest bara för att man kan blogga ifrån den, fast det är ju rätt onödigt med två mobiler det erkänner jag.
med abonnemanget jag har nu så ligger räkningen på mellan 300-600 i månaden och OM jag nu skulle byta till det andra abonnemanget och lägga till en Iphone 4s och ta en bindningstid på 12 månader så betalar jag 549 i månaden istället.

Får väl se vad jag väljer, ska kolla lite mer och diskutera lite med Jonas när han kommer hem sen och Telia ringer imorgon förmiddag igen så måste ha bestämt mig tills dess..

Priser för Telia Mobil Flex Medium

  • 1000 fria minuter inom Sverige
  • 1000 fria sms/mms inom Sverige
  • Upp till 10 Mbit/s surf i mobilnätet
  • Obegränsad surf upp till 22 Mbit/s i Homerun Wireless Zones
  • 5 GB data för mobilsurf
  • 0,99 kr/öppningsavgift

 

Priser för Telia Max 25

Med Telia Mobil Max 25 ringer du billigt till en låg abonnemangskostnad. Hela 5000 fria sms ingår varje månad till alla oavsett operatör. Här hittar du ordinarie priser för abonnemanget och även mer information om att surfa med mobilen.

  • 0 kr/sms till alla (upp till 5000/mån inom Sverige)
  • 0 kr/min till Telias mobilabonnemang
  • 49 öre/min till övriga mobilabonnemang
  • 49 öre/min till fasta nätet
  • 99 öre i öppningsavgift
  • 49 kr/månad eller 98 kr/månad med mobilsurf till fastpris

 

Hur de kan få Telia Max 25 till 298 vet jag inte riktigt men som sagt ligger på att betala mellan 300-600 med det nu i alla fall.

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0