Ligger här i sängen och försöker sova, är så svinades trött och har varit det precis hela dagen men så fort lampan släcktes så är det som om en lampa tänds inne i huvudet och säger "god morgon, upp och hoppa!" Mycket irriterande måste jag säga och inte nog med det så har jag fått halsbränna till på köpet också, dock självförvållat eftersom jag drack o'boy till kvällsmackorna förut fast jag tog ju faktiskt en omeprazol till också så hoppas att det ger med sig snart och så hoppas jag verkligen på en bättre natt än den som var. Vill helst inte ha en skrott som ligger bredvid och tjattrar och rör på sig i en timme i natt igen. Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s

Usch då, låter inget vidar - varken med tröttheten eller halsbrännan.



Hoppas du snart mår bättre!



Kramis

2012-04-19 @ 01:47:38
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon..Jobbigt när man har såna perijoder..Hoppas att du fick sömn ämndå..Ha en fin torsdag.kram

2012-04-19 @ 09:50:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Petra-tvillingmamma

Visst var det din anonyma kommentar ;)?



Det är fruktansvärt, jag kan inte ens tänka mig in i det. Tänk att förlora dt finaste man har, usch nej fy.

Ja han hade tydligen varit i spjälsängen, fått tag på ett paket eller något.

Vet som sagt inte exakt hur det gått till men fruktansvärt =(

2012-04-19 @ 21:32:07
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0