Ja just idag är och har jag varit väldigt gnällig kan jag lova. Imorse efter Novalee ätit sin välling och jag mina mackor så hoppade vi två in i duschen, fick väldigt ont i ryggslutet efter en liten stund så satte mig ner i badkaret och lekte med min dotter, när jag väl gick upp därifrån brände det i hela ryggslutet, i ljumskarna och i nedre delen av magen. Kunde knappt gå och kan fortfarande knappt gå kan jag väl tillägga men nu är smärtan "bara" i högra ljumsken och i nedre delen av magen åt höger håll. Alltså har jag stäckt magen IGEN för tredje eller fjärde gången under denna graviditeten och jag fattar inte hur jag lyckas. Är så trött på att vara gravid, vill bara att allt ska vara över och ha vår älskade lilla bebis i famnen istället men det är  för tidigt ännu. Det är såklart jätte mysigt att känna alla rörelser och jag vet ju att min lilla bebis lever därinne men är så trött på det här nu, med Novalee var allt så mycket mer spännande och hon rörde sig på ett annat sätt och moderkakan låg i framvägg så hennes bökande och sparkande blev lite mer som en dov känsla medan denna krabat lever rullan och trycker så det känns som att någon sticker en kniv rätt i magen då och då, sen har h*n också stunder då h*n bara bökar runt "snällt" och ja jag vet att det är helt två olika graviditeter med två olika individer och moderkakan ligger i bakvägg, men kan inte hjälpa att jag är så trött på denna graviditet nu. Vill kunna leka med min älskade dotter på samma sätt som förut, kunna gå ut på långpromenader med min hund utan att få grymme ont i ryggen och i benen, kunna gå i och ur bilen normalt och ja ni fattar.. Vet att om ett par månader kommer jag att kunna göra allt detta igen men det känns låååångt borta just för tillfälligt och ja som sagt vill bara att detta ska vara över snart och ha vår fina bebis i famnen.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen

Bara packat bebisens saker, inte våra ännu :p Men packade ner utöver det man ser på bilden då. Nappar, filt, sockar och en fleece overall :)



Vi stannar nog en natt iallafall. Kan vara skönt med en natt så man hinner "smälta" det hela och bara få vara med bebis en natt själva. Mina föräldrar tar barnen, även om det är en vardag. Då tar bara min pappa ledigt (egen företagare så då funkar de perfekt att vara ledig när som). Hur länge har ni tänkt stanna?

kram

2012-04-14 @ 23:32:55
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0